Nickypedia – vad är egentligen sant?

2 Mar

Nicky är känd för sin frispåkighet och att han är otroligt dampig. Jag gillar det. Verkligen. Det finns en väldigt rolig hemsida där man kan skicka in Nicky-citat. Kolla in Nickypedia här.

Några av mina favoriter:

“Jag har silikon i vaderna”

“Luleå är världens nordligaste stad, ligger 4 mil norr om ekvatorn”

“Jag är alkoholist, jag dricker tre öl om dagen”

Nyheter24 har intervjuat Nickys kompis som bekräftar en del tokigheter Nicky har sagt. Men han dementerar att han är bisexuell. Vilket ju även kom fram under gårdagen när han försökte charma Roza. Läs artikeln här.

 

Leave a Reply

