Det man missar får man ta igen…

24 Feb

Idag var det en dåligt BB-dag för mig pga tatuerade mig i 4 timmar. Missade alltså den bästa live-tiden samt sammandraget på kvällen. Inte bra. Har backtrackat lite på Twitter och förstått att Vanessa avslöjat att hon är transsexuell, Rickard fick ett frispel eftersom han inte fick några cigg utan istället 8 chokladkakor. Big Brother mindfuckar verkligen deltagarna nu. Katerina lämnade huset MEN kom sedan tillbaka igen, detta har ni säkert läst i tidigare inlägg. Jag vet inte men jag tycker att Big Brother är lite för snäll mot Katerina. Ut med henne och in med mig istället? Jag ställer upp fram till den 31 mars!

Några Twitterkommentarer

@Derlow: Annies fråga till Vanessa var bäst! “kan du få barn” riktigt bra. #bb11#bbsverige

@UlrikaPoppius: “Big Ben skapade Adam och Eva!” hahaha!😀 #bbsverige (Administratörens not: citat Gurkan)

@Dindotter: “Tog hon könshår i MOFFINSEN?” #bbsverige (Vem är citerad?)

Idag har jag värvat en ny bloggare också. Han heter David Appel och följer Glashuset live!

Leave a Reply

